"Ny" i mj, trenger litt hjelp |
Post Reply |
Author | |
Chr. Lil.
Veteran Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 januar 2009 at 21:42 |
Hei! Jeg har lyst til å starte opp igjen med mj-hobbyen igjen etter ca. 11 år hvor den har ligget på loftet Har et enkelt spørsmål, hvilke tidsepoker er "gammeldesign", "mellomdesign" og "nydesign"? |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
I anledning ditt spørsmål, har jeg skrevet en artikkel på MJWiki som redegjør for dette: http://mjwiki.no/wiki/Fargeskjema
|
|
Svein S
|
|
Chr. Lil.
Post Options
Thanks(0)
|
Flott! Den har jeg ikke sett før når jeg har vært inne på mjwiki :)
Leste forresten boka de om "modelljernbane på norsk" for noen måneder tilbake, veldig inspirerende!
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rimeligvis ikke, siden jeg som sagt skrev den i går kveld på grunnlag av ditt innlegg. Litt service må man jo drive.... |
|
Svein S
|
|
Chr. Lil.
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, takker
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |