NSB's gamle logo |
Post Reply ![]() |
Author | |
hilljens ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 22 april 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 mai 2012 at 19:45 |
Noen som vet hvor jeg kan laste ned NSB's gamle logo, den med vingene og hjulet under med NSB i midten. Jeg tror den opprinnelig er fra tiden like før krigen.
|
|
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III ![]() |
|
![]() |
|
jhh61no ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Noe her som kan brukes ? http://asp06.bibits.no/jbv/WebSearch/recinfo.idc?idno=8190&base=4&Maxhits=50&SearchUnitId=0&UnitId=0&Docgrp=4&LoanUnitId=1&dbAlias=JBV&ResultType=hitlist |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
![]() |
|
Svein ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 249 |
Prøv denne
![]() Mvh Svein
|
|
![]() |
|
trulss ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Truls Slevigen
|
|
![]() |
|
hilljens ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 22 april 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 106 |
Tusen takk for hjelpen alle tre!!!
|
|
Mvh Arne Hill-Jensen
Skreiabanens materiell epoke II og III ![]() |
|
![]() |
|
kvikkelouis ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 09 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 9 |
Hvis det er noen som kan ta seg bryderiet med å lage dekaler av epoke 1 og 2 i H0,så kjøper jeg gjerne noen ark.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |