Når slippes 2013 startsett? |
Post Reply ![]() |
Author | |
_marius ![]() Veteran ![]() Joined: 20 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 november 2012 at 12:53 |
Jeg skal bestille et digitalt n-skala startsett fra Fleischmann, men årets kolleksjon av tog og vogner syntes jeg ikke er spesielt interessant. Jeg er veldig klar til å begynne og det er like før jeg må kjøpe noe jeg ikke har lyst på. Det hadde vært kjedelig om nyhetene ble sluppet like etter. Er det riktig at det kommer nye varianter av startsettene hvert år? Kommer de vanligvis før eller etter jul?
Marius
|
|
![]() |
|
Heine Pedersen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke så mye om Fleischmann, men det vanligste i bransjen er at nyheter blir presentert i februar, og at produktene blir leveringsklare i løpet av året.
|
|
![]() |
|
einars ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 05 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 51 |
I februar hvert år det i Nyrnberg en kjempestor fagemesse for hobby og leker.
På Nyrnbergmessa presenteres nyhetene for 2013. I forbindelse med messa
kommer de fleste fabrikantene, me nyhetshefte, som viser alt av togutsyr den
enkelte fabrikk, kommer til å produsere i 2013.
|
|
![]() |
|
_marius ![]() Veteran ![]() Joined: 20 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 280 |
ok, da blir det sannsynligvis ikke noe nye startsett på lenge. Hmm...da må jeg en tur i butikken nå.
|
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Startsett har en tendens til å dukke opp i løpet av året også. Det var flere nye startsett i høstnyhetsbrosjyren fra Fleischmann nå i år.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |