norsk hjelp Br55 problem |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Hugoh24 ![]() Viderekommen ![]() Medlem siden: 11 mai 2020 Land: Deutschland Status: Utlogget Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12 mai 2020 kl. 21:05 |
Hei alle sammen,
jeg heter Hauke og kommen fra Nord Tyskland. Tilgi den skrevne jeg bruker en oversetter.
Jeg er 36 ar og har et Märklin sokkelsystem i H0 fra Ikea Ivar. Jeg liker ogsa a jobbe med Wiad kranene. Dessvre har jeg na et problem med en BR55 og treger norsk hjelp! ![]() Det er et gir Pa akselen til Märklin 34550 defekt, og denne reservedelen 205988 er tilsynelatende bare ilgjengelig fra deg. www.amundsenhobby.no/webshop/produkt.php?selected_id=27073& Vil noen bestille denne reservedelen (2stk) og sende den til meg i Tyskland?? Takk og hilsen Hauke |
|
![]() |
|
Kleindorf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 20 desember 2008 Land: Norway Status: Utlogget Points: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Hauke Eine Suche mit Ihrem Link auf Amundsen Hobby zeigt: Das Produkt ist ausverkauft und nicht mehr verfügbar ![]() DRIVHJUL F.34550+
Produktet er utsolgt, og ikke lenger tilgjengelig Endret av Kleindorf - 26 mai 2020 kl. 11:52 |
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
![]() |
|
Simen ![]() Medlem i MJF ![]() Medlem siden: 14 mars 2019 Land: Norge Status: Utlogget Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror han fikk hjelp av noen på facebookgruppa
![]() |
|
Micro ferroequinologist
|
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |