Nordlandsbanen på NRK2 |
Post Reply |
Author | |
Småen
Medlem i MJF Joined: 05 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 desember 2012 at 15:25 |
Hvem skal se dette?
Edited by Småen - 30 desember 2012 at 19:11 |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
I utgangspunktet ikke meg, men nå sitter jeg her og klarer ikke å rive meg løs! |
|
totenmann
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2007 Location: Norge Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sitter og ser |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må ta en pause for å gå på kino nå, men dette var fine greier.
Veldig lærerikt for en MJ-bygger dette! |
|
Småen
Medlem i MJF Joined: 05 november 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser på det jeg óg. Vel, surfer litt på nettet i tilegg.
Men mye dårlig musikk de har med... Men ellers bra. Litt kjedelig å vente på møtende tog, men sånn er det bare! |
|
tynset
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei alle sammen. Jeg satt å så deler av turen i går. På den nordre delen av turen la jeg merke til at mange signaler var vendt med lysene ut fra jernbanelinjen, også var det et kors som var vendt mot lokføreren. Er det slik at deler av Nordlandsbanen ikke er ferdig utbygget med signalanlegg men at de er montert og ikke i bruk? Eller er det noen annen forklaring?
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er riktig som du skriver Johnny. Man har satt opp signaler helt til Bodø (unntatt selve Bodø) men styringssystemet ble ikke godkjent så dermed har utbyggingen stoppet opp helt. Molbo Norge...
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jo det er klart, men hvorfor skal det ta så fryktelig lang tid å få det i drift? Hvorfor ikke montere det systemet som allerede finnes?
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |