Noen som selger dette bladet i Norge? |
Post Reply |
Author | |
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 august 2011 at 16:19 |
Noen som vet om et sted/forhandler som selger MIBA Modellbahn Praxis: Mikromodellbau http://www.miba.de/verlag/15087439.htm i Norge?
Blekka koster 10 EUR + porto på kontinentet, og kan selvfølgelig bestilles derfra, men støtter gjerne nasjonal distribitør.
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om du ikke får tak i det Asgeir, så har jeg det nummeret. Kan ta det med til Hamar, så kan du titte i det.
Ellers så har jeg ikke sett denne "serien" hos Narvesen deseverre. Mulig NMJ/Hobbytrain har det?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nrvesen på Fredrikstad stasjon har et godt utvalg, deriblant flere fra miba. Navesen på bryggen i Bergen har også et godt utvalg. Kanskje du kan sjekke med dem?
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
einars
Medlem i MJF Joined: 05 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 51 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er du i Oslo, så har de greit utvalg av MJblader hos Narvesen på Oslo S. Det er 2 utsalg på
Oslo S, og begge har MJblader. I Oslo sentrum har de også MJblader hos Narvesen på Hotell Continental, rett ved Nationaltheateret.
|
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Svein
Hyggelig at du tar turen til Hamar.
Ta gjerne med blekka så jeg kan ta en titt
Har søkt på Narvesen sin "magasin oversikt", men ikke funnet dette bladet.
Skal se om jeg kan ta meg en tur ned til Oslo S, men har ikke store forhåpninger å finne det der.
Takk til gode forslag fra alle
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Til tross for at de har ett relativt godt utvalg av mj-litteratur hos Narvesen på Oslo S, har de stort sett bare "main-stream-blader". Slike 'spesielutgaver' som dette tar de dessverre ikke inn.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |