MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Noen som har erfaringer?

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Thomas F Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 12 desember 2007
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Thomas F Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Noen som har erfaringer?
    Sendt: 26 mars 2018 kl. 21:50
Hei.

Er det noen som har erfaringer med handel fra Wentink Occasions brukthandel i Nederland?

Kom over ett sett med Roco NSB Xabf-vogner som jeg investerte i.
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell
Til toppen
StenR Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 19 oktober 2014
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér StenR Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 mars 2018 kl. 08:59
Jeg har handlet en Heljan Di3 av dem for noen år siden. Gikk problemfritt det. De virket ganske seriøse/profesjonelle.

StenR
Til toppen
Thomas F Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Thomas F Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 mars 2018 kl. 10:46
Hei.

Takk for svar.

Det virker ut som de er en seriøs aktør via mailer som er sendt oss i mellom.

Butikken er dessverre steng da ene innehaver har fått en alvorlig sykdom. Nettbutikken er åpen inntil videre, men kan hende den blir lagt på is etter hvert.
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 30 mars 2018 kl. 12:55
Hei,

De veldig seriøse og meget godt kjent i Nederland. Veldig hyggelig folk og topp service. Han har holdt på i over 40 år. Fryktelig trist å høre at han ble rammet av uhelbredelig kreft. 
Broren hans har en MJ-butikk i Arnhem der han holdt til i kjelleren i mange år. Jeg var mye i butikken da jeg gikk på høyskolen der. 
Til toppen
Thomas F Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Thomas F Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 30 mars 2018 kl. 16:06
Jeg fikk ett intrykk av at de var seriøse, og har fått ett par mailer etter vognene er blitt sendt.
Ja, det er ikke noe hyggelig den sydommen som har rammet vedkommende. Enn får håpe de kan stabilisere den.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.