Nf2 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Finsøgaard ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 07 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 august 2015 at 20:22 |
Hei der ute.
Er det noen som kan hjelpe meg med dekaler til Nf2? Hvor kan jeg henvende meg for å få tak i dette? Har en ferdigbygget vogn, men mangler de viktige dekalene. |
|
OJ
|
|
![]() |
|
VA ![]() Veteran ![]() Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eneste jeg kan komme på i farta er Steinar Snøtun eller muligens Togbutikken.
|
|
MVH
VA |
|
![]() |
|
krsven ![]() Veteran ![]() Joined: 13 juli 2010 Location: N Status: Offline Points: 287 |
Hei! Ørliten mulighet for at Livingsteam Gardenrailways kan ha dette på lager - jeg skal lete litt i helgen - og så får du beskjed så fort jeg kan bekrefte / avkrefte.....
|
|
krsven
|
|
![]() |
|
Finsøgaard ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 07 september 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 16 |
Hei.
Takk for interessen og tipsene. Dekalene dukket opp nesten i nabolaget. Ole Johan kastet seg på mc`n og leverte på døra. Stor takk. Nå er det bare å få de på plass. ![]() |
|
OJ
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |