Nå kan stabburet bestilles |
Post Reply |
Author | |
HJM.models
Veteran Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 august 2015 at 18:59 |
Nå kan stabburet bestilles. Se finn.no
|
|
HJM.models
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
link?
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har bare iPad nå til over helgen da jeg har tatt en snartur over grense til Tyskland for en weekend. Jeg gir link på mandag med PC.
Men jeg kan gi annonsenummeret, for da finner du det med en gang i søkefeltet på finn.no: |
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=HJM.models] Jeg har bare iPad nå til over helgen da jeg har tatt en snartur over grense til Tyskland for en weekend. Jeg gir link på mandag med PC.
Men jeg kan gi annonsenummeret, for da finner du det med en gang i søkefeltet på finn.no: 63235004 Forskjellen på mitt første hus og stabburet er at stabburet er vellykket. Jeg har allerede ordrer. Edited by HJM.models - 21 august 2015 at 16:48 |
|
HJM.models
|
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg skrev feil finnkode. Koden på finn.no er dette: 63235004. Søk på det nummeret i "søk-feltet"
Da kommer annonsen opp med en gang. Det er bare et bilde av printet i hvit uten landskap. Jeg er enig at det første huset ikke egner seg men dette er i en helt annen klasse. Det blir perfekt på en mj-bane som skal være så norsk som mulig. |
|
HJM.models
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Takk.
|
|
HJM.models
|
|
Skiftetraktor
Veteran Joined: 07 februar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser jo lovende ut det der ;-)
Edited by Skiftetraktor - 21 august 2015 at 22:16 |
|
HJM.models
Post Options
Thanks(0)
|
Du vil Ikke kjøpe et du, da? Det ser jo lovende ut.
Jeg trenger ide til neste bygning. Men modellen må være laftet. Kom med ideer til meg til enda en laftet modell med gress på taket. Jeg er ikke så god på profiler på planker og takstein enda, så i begynnelsen holder jeg meg til laftede hus med gress på taket. Men jeg mangler ideer. Har dere noen ideer til neste bygning. Skal starte å designe til mandag igjen. Edited by HJM.models - 21 august 2015 at 23:09 |
|
HJM.models
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har tegnet et kraftverk også nå. Jeg får muligens printeren min tilbake neste uke og da blir det flere bilder. Litt ting i G-skala har jeg også tegnet, men det er tilnehør som kulegrill, partytelt etc.
|
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
|
En tradisjonell norsk låve til småbruk hadde kanskje vært noe, eller et vanntårn. Norske vanntårn finnes i et utall varianter, det har ikke vært mange å få tak i som modeller i H0.
|
|
MVH
VA |
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Norsk vanntårn begynte jeg på for lenge siden. Nesten ferdig tegnet. Grå murstein. Er det bra?
Edited by Helgejohan3 - 11 september 2015 at 12:56 |
|
Mvh.
Designer HJM.models |
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det finnes i alle fall én norsk låve på markedet, #107 herfra: |
|
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hadde jeg ikke fått med meg. Ser jo veldig fine ut de bygningene der.
Takk for tipset. |
|
MVH
VA |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |