MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Nå kan stabburet bestilles

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Nå kan stabburet bestilles
    Sendt: 20 august 2015 kl. 18:59
Nå kan stabburet bestilles. Se finn.no
HJM.models
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 16:04
link? 
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 16:13
Jeg har bare iPad nå til over helgen da jeg har tatt en snartur over grense til Tyskland for en weekend. Jeg gir link på mandag med PC.
Men jeg kan gi annonsenummeret, for da finner du det med en gang i søkefeltet på finn.no:
HJM.models
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 16:16
[QUOTE=HJM.models] Jeg har bare iPad nå til over helgen da jeg har tatt en snartur over grense til Tyskland for en weekend. Jeg gir link på mandag med PC.
Men jeg kan gi annonsenummeret, for da finner du det med en gang i søkefeltet på finn.no: 63235004
Forskjellen på mitt første hus og stabburet er at stabburet er vellykket. Jeg har allerede ordrer.

Endret av HJM.models - 21 august 2015 kl. 16:48
HJM.models
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 16:55
Jeg skrev feil finnkode. Koden på finn.no er dette: 63235004. Søk på det nummeret i "søk-feltet"
Da kommer annonsen opp med en gang. Det er bare et bilde av printet i hvit uten landskap. Jeg er enig at det første huset ikke egner seg men dette er i en helt annen klasse. Det blir perfekt på en mj-bane som skal være så norsk som mulig.
HJM.models
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 16:56
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 17:01
Takk.
HJM.models
Til toppen
Skiftetraktor Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 07 februar 2014
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Skiftetraktor Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 22:15
Ser jo lovende ut det der ;-)

Endret av Skiftetraktor - 21 august 2015 kl. 22:16
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 august 2015 kl. 23:01
Du vil Ikke kjøpe et du, da? Det ser jo lovende ut.

Jeg trenger ide til neste bygning. Men modellen må være laftet. Kom med ideer til meg til enda en laftet modell med gress på taket. Jeg er ikke så god på profiler på planker og takstein enda, så i begynnelsen holder jeg meg til laftede hus med gress på taket. Men jeg mangler ideer.
Har dere noen ideer til neste bygning. Skal starte å designe til mandag igjen.

Endret av HJM.models - 21 august 2015 kl. 23:09
HJM.models
Til toppen
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 10 september 2015 kl. 22:26
Jeg har tegnet et kraftverk også nå. Jeg får muligens printeren min tilbake neste uke og da blir det flere bilder. Litt ting i G-skala har jeg også tegnet, men det er tilnehør som kulegrill, partytelt etc. 
Mvh.
Designer
HJM.models
Til toppen
VA Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 09 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér VA Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 september 2015 kl. 12:53
En tradisjonell norsk låve til småbruk hadde kanskje vært noe, eller et vanntårn. Norske vanntårn finnes i et utall varianter, det har ikke vært mange å få tak i som modeller i H0.
MVH

VA
Til toppen
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 september 2015 kl. 12:56
Norsk vanntårn begynte jeg på for lenge siden. Nesten ferdig tegnet. Grå murstein. Er det bra?

Endret av Helgejohan3 - 11 september 2015 kl. 12:56
Mvh.
Designer
HJM.models
Til toppen
TorsteinS Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 25 januar 2011
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TorsteinS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 september 2015 kl. 15:44
Sitat: VA VA skrev:

En tradisjonell norsk låve til småbruk hadde kanskje vært noe, [...]
Det finnes i alle fall én norsk låve på markedet, #107 herfra:

Til toppen
VA Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 09 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér VA Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 11 september 2015 kl. 19:06
De hadde jeg ikke fått med meg. Ser jo veldig fine ut de bygningene der.
Takk for tipset.
MVH

VA
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.