MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Märklin CS3

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Robert Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 26 juli 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Robert Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Märklin CS3
    Sendt: 08 mars 2019 kl. 15:46
Har oppdatert CS3en min i dag.
Kom hjem, starter opp, men STOP knappen vil ikke gå av. Lyser rødt. Får da ikke kjørt noen tog.
Hva er feilen? Alt funket før oppdatering.
Til toppen
steinel Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 27 januar 2016
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér steinel Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2019 kl. 19:17
Hei.
Jeg har oppgradert min CS3 også, men opplevde ikkenoe problem. Så jeg har dessverre ikke noe svar.
Hvis du er på Facebook, finnes det flere gode Märklingrupper der.
Hvis du ikke er på Facebook, kan jeg godt spørre for deg.
Stein
Til toppen
Robert Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 26 juli 2005
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Robert Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2019 kl. 19:37
Hei.
Takk for svar.
Har fått orden på det nå.
Til toppen
steinel Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 27 januar 2016
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér steinel Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 09 mars 2019 kl. 21:31
Flott.
Fortell, kan være nyttig for andre
Til toppen
Torbjørn Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 16 juli 2008
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Torbjørn Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 mars 2019 kl. 21:47
Oppdateringer er skumle saker. PC'en min oppdaterer seg selv uten å spørre meg, og gjerne på verst tenkelige tidspunkt. Og ofte er det noe som ikke virker etter oppdateringen som var i orden før.

Oppdaterte min Märklin CS2 i helgen, og menyene er fulle av tysk (flaks for meg at jeg forstår litt av det).
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.