Morsom liten sak |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjempe bra den derre der
![]() Har tenkt samme tanke, men var det med tia..
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Nydelig!!! Jeg klarte jo ikke å holde fingrene fra Photoshop-fatet på dette bildet heller. Beklager, og håper ikke det blir tatt ille opp...
![]() |
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Edited by jevistad - 23 juni 2009 at 16:31 |
|
![]() |
|
Mr Bridger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Jepp. Image -> adjustment -> auto levels, for å endre fargene. Og filter -> sharpen for å få det litt skarpere. Gjort på 5 sekunder
![]() |
|
![]() |
|
Stein ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 16 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 53 |
Hei igjen.
Jeg har ingen problem med foto shopping av bildene. Ser jo nå at mitt originalbilde var en smule undereksponert. Traktoren er fotografert på en liten del av anlegget mitt som fortsatt er oppe å går. Resten er demontert og skal bygges på nytt. Bildet ble tatt i en fart med så som så belysning, og det skal nok prøves å feiles litt fremover med fotografering på denne strekningen.
|
|
NSB H0 frem til 1970 + GVB
|
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
Meen, det er forskjell på traktorene fra Breuer, Italia, og Pedershåb Maskinfabrik, Brønderslev, Danmark
![]() |
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
En dansk utgave kommer også, se her: http://www.hobbytrade.dk/dk/nyheder/nyheder.shtml#jun23
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |