Montering av SB drivverk på EL14 |
Post Reply ![]() |
Author | |
perflo ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 25 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 juni 2008 at 13:32 |
Jeg trodde jeg var dreven til å motere SB drivverk på lok etter å ha montert på EL13, diverse Fleischmann lok, Liliput og Maerlin Hamo. Der tok jeg feil! Holder på å montere på Lima EL14, men etter å ha skåret av motorhuset, er boggien skjev og "vinglete" siden delen i midten er veldig tynn og svak. I tillegg fikk jeg sprekk i ene siden. Når jeg setter i hjulene, står de ikke lenger på en rett linje, men skjevt, som på del av en sirkel.
Har noen erfaring og råd, tar jeg i mot med takk. Har nå laget en holder hvor hjul boggien står i spenn på rett linje. Tenkte å prøve med stålplast å bygge opp den delen som er tynn. Fins der evt. erstatnings boggi i metall å få kjøpt?
Hilsen Per Flood Edited by perflo - 13 juni 2008 at 14:38 |
|
perflo
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |