MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Modelljernbanemesse på Kråkstad

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
krsven Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 13 juli 2010
Land: N
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér krsven Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Modelljernbanemesse på Kråkstad
    Sendt: 17 mars 2017 kl. 07:15
Førstkommende helg er det modelljernbanemesse på Kråkstad Samfunnshus - åpningstider som vanlig:
Lørdag fra 11.00 til 17.00, søndag fra 11.00 til 16.00. Igjen er huset fylt til randen av utstillere - Gleng er på plass med ett av sine anlegg, Kjell Hofstad med sitt portable livesteamanlegg - og selvsagt mange andre utstillere og ikke minst bruktsalg. Cafeen er åpen som vanlig med nystekte vafler og pølser. Og igjen sier vi som i England: "Make a day out of it". Ta med deg en venn eller kom som du er - vi garanterer et par fine dager. Arrangør er NJK lokalavdeling Østfoldbanen og Livingsteam Gardenrailways.
krsven
Til toppen
TorsteinS Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 25 januar 2011
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TorsteinS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 mars 2017 kl. 13:39
Hvem er så de "mange andre utstillerne"? Har f.eks. Scandinavian Miniatures tenkt seg dit?
Til toppen
Laurenz Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér Laurenz Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 mars 2017 kl. 18:25
- Scandinavian Miniatures - Messingbyggesett
- Jan Kjønigsen - Bruktsalg
- Kjell Hofstad - Livesteam-anlegg
- Livingsteam Gardenrailways - Bruktsalg (H0-, N- og Z-skala)
- Livingsteam Gardenrailways - Utstilling og salg av livesteam-lok og -utstyr
- SMB service/Tor Jørgen Moskaug - Laserskårede trebyggesett
- John A Dahl - Bruktsalg
- Magne Brede Bø - Bruktsalg
- Olaf Ammerud - Bruktsalg
- Gunnar/Rune - Bruktsalg
- Vestfold Modelljernbane Import - Salg av nytt MJ-utstyr
- Knut Tronrud - Vitrineskap m.m.
- NJK Salg - Litteratur m.m.
- MJF - Litteratur m.m.
- Gleng modelljernbaneklubb - H0-anlegg
Til toppen
Svein_H Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 22 februar 2008
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Svein_H Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 mars 2017 kl. 15:03
Glemte selvfølgelig Jevnakermessa da jeg var helt oppslukt på andre områder, men denne fikk jeg med meg. Tok en tur i dag, artig å se at det var rimelig stinn brakke der!Smile

Hyggelig gjensyn med flere kjente, og etpar gode kjøp fikk jeg også gjort. Faktiske utlegg ble omtrent det dobbelte av budsjettert, men det får bare gå. Smile
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,080 sekunder.