Mål for høsten? |
Post Reply |
Author | |
øystein lb
Veteran Joined: 02 august 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 378 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 september 2010 at 16:55 |
Er det flere som har noen mål som de vil oppnå før jule ribba og pinnekjøttet er spist?
Selv skal jeg få ferdig de 2 modulen til mit Indre vinerbane prosjekt. Med den er det også en oppstillingstasjon som skal bygges. Må vell få kjøpt litt MJ matriell snart og... Håper også på at jeg skal få ferdig mitt verksted iløpet av høsten. Er litt lei av og må pakke sammen ting hele tiden. Følg med på min egen blogg:http://oysteinlb.wordpress.com/ Hilsen Øystein LB Som i dag her syklet langs meråkerbanen og tatt bilder. |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vel, jeg håper jo at jeg vil komme såpass langt på de neste to seksjonene at anlegget blir kjørbart i løpet av høsten, men jeg vil være forsiktig med å kalle det et mål å strekke meg etter. Ting tar alltid lenger tid enn beregnet har jeg funnet ut, og det dukker alltid opp andre ting som må få prioritet over anleggsbyggingen.
Men det får bare ta den tiden det tar, jeg kommer vel i mål til slutt. Et delmål jeg kan sette meg er jo å få kappet ut de siste 5 delene til rammeverket, kanskje etter jobb i efta hvis det ikke dukker opp noe...
Svein
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
PaTrond
Viderekommen Joined: 09 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg håper at jeg får BM-73-modellen jeg har bestilt fra NMJ, og i det hele tatt får laget noe landskap. Håper også at jeg får kjøpt en EL-11 modell fra Skala Design i grønn om det kommer, og jeg har råd.
2. året på videregående allmenn med formgivning er ikke akkurat noe som krever lite tid heller, så jeg håper egentlig bare på få tid til å drive med hobbyen. Tegninger av idéer kommer det da. Burde kanskje legge noen av dem ut på forumet. :) |
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |