MJ-butikker i London |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 mai 2011 at 09:53 |
Finnes det MJ-butikker i London? i en ikke for perifert avstand fra sentrumskjernen?
Noen som vet eller har erfaringer?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tror det er ganske dårlig. Alle de MJ-butikkene jeg har vært innom i London er nå nedlagt (Victors, House of 0-scale og en jeg ikke husker navnet på.) Men det finnes en modellbyggingsssjappe som kan være verd å besøke,4D Modelshop. De har dugelig med materialer og verktøy. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du finner nok ikke så mange midt i sentrum, men sjekk listen her:
Husker jeg gikk forbi modelzone ved Covent Garden i påsken... Var noe modelljernbane i vinduet, men definitivt mest R/C. Og har de modelljernbane er det ofte Hornby...
Ian Allan bookshop ved waterloo har jeg og vært innom. Ligger i en sidegate rett bak stasjonen. Mye engelsk lesestoff, en mengde dvd og litt hornby etc...
Eirik Edited by eika - 09 mai 2011 at 12:56 |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Model Zone i Holborn har masse mainstream mj, ja, Hornby etc, og masse ferdigmodeller av biler og flyog slikt, mange artige, engelske biler i 0 og 00-skala ... lite matnyttig, men fint til å ha på hylla. Hadde en time der under et skybrudd i oktober i fjor. Fant ikkeno' ... men helt ok sted.
Edited by Henning L - 09 mai 2011 at 23:12 |
|
Storm
Nykommer Joined: 31 august 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kanskje et litt sent svar, men sist jeg var i London, så fant jeg masse MJ hos Hamleys. Stoooor leketøysbutikk. Verdt å ta en titt ;)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |