MJ-blad |
Post Reply |
Author | |
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 juli 2009 at 22:11 |
Hei!
Nå har jeg nettopp begynnt å abonnere på MJ-bladet, og leste at det kommer ut Mars, Juni , September , Desember. Og vi er jo nå i Juli, og jeg har ikke mottat noe MJ-blad. Er det bare jeg som ikke har mottat det, eller er det alle? Hilsen Sverre |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det skal være til trykking nå så da er det vel ute om en uke eller to..
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sverre... Sverre... Sverre... Da har både deg og meg klart å stille samme spørsmålet..... Jeg spurte på lukket mjf forum og du her så hvordan klarte du å tenke samme tanken som jeg gjorde?
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Var kommet til NMJ i går, så det er nok bare noen dager til de fleste mottar bladet nå...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
SverreNN
Medlem i MJF Joined: 23 februar 2009 Location: Bergen Status: Offline Points: 205 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar!
Beroligene at de ikke hadde glemt meg |
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nr 2/2009 lå i postkassa her (i Sarpsborg) i dag ....
|
|
Bjørn Egil
|
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Woho! Nå er Nr 2 hjemme hos meg også!
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe jeg er jo faktisk med i bladet
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
SverreNN
Post Options
Thanks(0)
|
Se side 40
|
|
Hilsen Sverre.
H0 digitalt. |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |