MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Mj jubileumsvogn
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mj jubileumsvogn

Post Reply Post Reply
Author
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mj jubileumsvogn
    Posted: 19 mars 2006 at 15:14
Var et tur på messa på Kråkstad igår og tenket å kjøpe MJ tank jubileumsvogn til 150 kr, men glemte det da jeg måtte løpe for å rekke siste bussen til Ski. Hadde tenkt til å ta turen idag, men når familien ligger med 39 i feber må man prioritere. Vet noen hvem /hvor jeg kan kontake for vognen?
Tut, tut.
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2006 at 15:55

Hei Christian!

Er det tankvognen fra Piko, Jubileumsvognen Modelljernbaneforeningen i Norge 20 år 1982-2002 du tenker på?

Den kan i såfall bestilles fra foreningens medlemsservice via e-postadressen: medlemsservice(a)mjf.no, eller kjøpes på en av messene hvor MJF skal delta. MJF skal forøvrig delta på Modellmessen i Tønsberg førstkommende helg.

For MJF

Roger Halvorsen/ Nestformann

Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2006 at 16:21
Ja det er den. Var 150 messepris ? Porto kommer jo  selvsagt i tilleg.

Edited by Christian - 19 mars 2006 at 16:22
Tut, tut.
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2006 at 18:56

Hei!

Denne jubileumsvognen selges via foreningens medlemsservice for Nkr. 300,- stk. inkludert porto (link). Så  den prisen du har sett; Nkr. 150,- var messepris.

Som sagt så skal MJF også delta på Modellmessen i Tønsberg den 25. og 26 mars d.å. MJF vil da tilby vognen for Nkr. 100,- dersom man samtidig tegner medlemsskap i MJF, som messe-tilbud.

For MJF

Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mars 2006 at 01:54
Jeg tegnet medlemskap for noen timer siden og vil ha vognen, men har ikke lappen og kan dermed ikke ta turen til Tønsberg.  jeg har akkurat meldt meg inn i mj foreningen. Tydeligvis litt for tidlig, men er det en mulighet for å kjøpe denne til en messepris (100 eller 150?). Jeg er kun en student og kan ikke akurat innrømme at timingen her var heldig. Jeg melder meg arkurar inn og så dobles prisen. Har ikke lappen så får ikke tatt turen for å kjøpe den i Tønsberg. Betaler selvsagt porto osv, men er kjedelig å bomme på noen timer for å så betale dobbelt pris.
Tut, tut.
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mars 2006 at 15:43

Hei Christian!

Først og fremst vil jeg vil jeg ønske deg velkommen som medlem i MJF!

Jeg har full forståelse for din situasjon og det er aldri for tidlig å melde seg inn i MJF, så derfor har jeg sendt deg ett tilbud på PM.

For MJF

Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mars 2006 at 18:40
Vognene som ble solgt på kråkstad messa var ikke helt lik den som er vist ovenfor: Den hadde et skilt nederst til høyre med morop-logoen på... Er ikke sikkker på hvem du kan kontakte for å få denne vogna... den var i noe begrenset opplag også...

Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mars 2006 at 20:58

Takk for info carl F. Var det du som hadde utstillingen på scenen?  Må si den var fin, særlig R.E.M scenen.

Vil også takek Roger Halvorsen for at han hjelper meg med dette. MJ folket er herlige!

Edited by Christian - 20 mars 2006 at 21:52
Tut, tut.
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mars 2006 at 12:05

Hei!

Ganske riktig som Carl-Fredric påpeker; Denne jubileumsvogna finnes i 2 varianter. Den ene er slik bildet viser, mens den andre er MOROP-merket i tillegg i forbindelse med MOROP-kongressen som Norge var vertsland for i fjor. En del MOROP-merkede vogner ble omsatt under MOROP-kongressen, men det finnes altså noen få tilbake.

For MJF

Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 mars 2006 at 12:19
Originally posted by Christian Christian wrote:

Takk for info carl F. Var det du som hadde utstillingen på scenen?  Må si den var fin, særlig R.E.M scenen.

Vil også takek Roger Halvorsen for at han hjelper meg med dette. MJ folket er herlige!

Det var nok meg.. Takk, takk!

Sjekk ut hjemmesida mi. Flere bilder og komentarer. oppdaterer den regelmessig...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
espyink View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote espyink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2006 at 18:21
Hehe, fint anlegg Carl F.
Mvh Espen N.N.

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.