MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Mitt lille Ålesund i salongbordet

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Jan-M. Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 22 oktober 2008
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Jan-M. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Mitt lille Ålesund i salongbordet
    Sendt: 20 november 2009 kl. 21:10
Da har jeg lagt inn et par bilder av modellhusa fra Ålesund som jeg bruker i salongbordet mitt.

JMO
Til toppen
Lars Gjertsen Se rullemeny
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Medlem siden: 30 oktober 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Lars Gjertsen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 21 november 2009 kl. 09:18
Dette var interessante bilder som jeg gjerne skulle ha sett i større format! Har du mulighet til å vise oss dem i en større størrelse? 

Bygningene er flotte - hører gjerne mer om dem også! Smile
Til toppen
baywatch4ever Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 11 mai 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér baywatch4ever Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 26 november 2009 kl. 10:48
Stilig! Håper det blir mulig å følge byggingen av saloongbord-layout"en!?
Til toppen
LarsBB Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 27 august 2009
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér LarsBB Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 14 desember 2009 kl. 19:02
Fantastisk kult med annleg i salongbord,håper på bilder fremover!
Til toppen
Jan-M. Se rullemeny
Viderekommen
Viderekommen

Medlem siden: 22 oktober 2008
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Jan-M. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 desember 2009 kl. 20:43
Hei. Husa er laget av gullsmed Mjelva i Ålesund. Han har egen nettside søk på http://www.mjelva.no/ De er helstøpt i et plastmateriale. Fikk ett ikke salgbart hus, for å prøve å få lys i husa Da jeg forsøkte å hule det ut, så luktet det glassfiber. Har gitt opp tanken på å få lys i husa, da sjangsen for å lage hull i gjennom veggen er for stor. Med dagens led, og fiberoptikk, så er det fullt mulig å få lys i vindua. Siste tilskudd på husa er Ålesund kirke. Skalaen på husa varierer fra 1:200 til 1:300, Men det vises ikke i et sånt anlegg. Kirken er 1:300 Legger med ett bilde, blir det bra så kan jeg legge inn fler siden. Er kommet litt lenger enn det bilda viser, men det skal jeg komme tilbake til senere

JMO
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,078 sekunder.