Mer koblinger |
Post Reply ![]() |
Author | |
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 oktober 2009 at 22:02 |
Siden det er så "in" å snakke om koblinger i disse dager, fyrer jeg ut et spørsmål om dette.
Fleischmann har sin kortkobling og mange av dem har kobling for NEM "slisse" . Men noen av disse har også en "Fleischmann-slisse" kobling, der koblingen bare slides på plass. Denne synes jeg igrunnen er genial og har lyst til å utnytte denne litt mer. Spørsmålet er derfor. Finnes det bøylekoblinger som har denne "Fleischmann-slissen" ?
Kanskje et kjapt søk hos Fleischamann hadde gitt meg svaret men...
Er sikker på at jeg så noe slikt i godteposen til Roco gammeltyskeren som ble kjøpt en gang på 90-tallet. Eller kanskje dette bare var Rocokortkoblingen som hadde slik "Fleischmann-slisse"?
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
magnus ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 09 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fleischmann har flere bøylekoblinger med "slisse", men jeg er redd for at de fleste er for spesielle Fleischmannvogner.
Men se på katalognummer 6523 om ikke den kan passe.
|
|
magnus
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |