Marklin lok/LGB trafo |
Post Reply |
Author | |
laser
Viderekommen Joined: 15 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 mai 2007 at 12:44 |
Ingen behøver være i tvil om at jeg er fersk på området.
I Marklin startsett Spor1 står det at loket automatisk tilpasser seg forskjellige strømsystemer (ac-dc analogt) men i løpet av den tiden jeg tør å prøve skjer det ingen ting når jeg prøver loket med LGB trafo. Noen som kan noe om dette? Arild www.proinor.no |
|
Hagen
Medlem i MJF Joined: 05 februar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmmmmmm
På mitt Märklin lok med samme understell måtte jeg bytte kretskort for å få det til å virke på DC. (nå skal jeg bytte tilbake så da blir det ett slikt kort ledig hos meg, hvis det passer i ditt) |
|
Size does matter
Rune Hagen Kongsberg |
|
laser
Viderekommen Joined: 15 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 35 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi treffes kanskje i Asker søndag?
Jeg har med en liten oval og skal kjøre litt Spor1 på treffet (med Marklin trafo) Arild |
|
Hagen
Medlem i MJF Joined: 05 februar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Søndag ja...
Det er barnebursdag den dagen så jeg kan nok ikke. |
|
Size does matter
Rune Hagen Kongsberg |
|
BNSF DASH 9
Viderekommen Joined: 05 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo g skala gutter
Hvor i Asker er treffe som omtales her på forumet Kl.slett Mvh Lars Erik |
|
DIGIRAX CHIEF, ZEPHYR, DT400 IR TRÅLØST,JMRI og WiThrottle app.
|
|
laser
Post Options
Thanks(0)
|
Tror det egentlig er et privat treff hos en Finn Gulliksrud, tlf 66794642.
I følge Finn er det åpent for "seriøst interesserte" men det er kanskje greit å ringe først. Arild |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |