MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Marked for Z-skala i Norge?

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
EirikS Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 23 februar 2010
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér EirikS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Marked for Z-skala i Norge?
    Sendt: 27 januar 2013 kl. 16:38
Er vi egentlig mange som bygger i z-skala, og hvordan er aktiviteten?
Og hvordan er markedet?
Jeg selger med ujevne mellomrom litt overskudd, men det meste selges til tyskere.
Er det bryet verdt å legge ut lok, vogner, detaljer osv til salgs her, eller skal jeg fortsette med å dytte det ut på ebay istedet?
Til toppen
karsten Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 27 februar 2005
Land: Norway
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér karsten Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 januar 2013 kl. 18:22

Jeg ser gjerne at du legger det ut her! Vi er jo ikke så mange, og selv rekker jeg ikke å bygge så mye som ønsket, men jeg samler nå litt. Jeg følger med på finn.no, men der er det dessverre skjelden noe.

Til toppen
Øyvind Erik Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 25 mai 2008
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Øyvind Erik Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 januar 2013 kl. 22:17
Bygger ikke Z selv, og det er jo forståelig at du legger det ut der du har håp om å få mest igjen for det, altså på tysk eBay. Men du kan jo legge en link her til auksjonene dine, så har også folk som ikke følger med på eBay en sjanse til å snappe det opp!
Øyvind Erik

Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000.
Til toppen
smholt Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 05 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér smholt Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 januar 2013 kl. 23:21
Selv har jeg Z-skala, men er bare opptatt av amerikansk. Kan være interessert i Märklin penser, ellers finner jeg det jeg trenger på nettet.

Men det er jo fint om du legger det ut her også, i det minste linker til salgsstedet.
mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Til toppen
EirikS Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér EirikS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 januar 2013 kl. 23:35
Meldinger både her og på PM tilsier at jeg skal rote meg til å legge ut noe her også :)
Hva slags penser trenger du SMH? Buede kanskje? Shocked
Til toppen
smholt Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 05 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér smholt Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 27 januar 2013 kl. 23:55
Sitat: EirikS EirikS skrev:

Meldinger både her og på PM tilsier at jeg skal rote meg til å legge ut noe her også :)
Hva slags penser trenger du SMH? Buede kanskje? Shocked
Takk, men buede bruker jeg ikke, syns ikke de er stabile nok.
mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Til toppen
EirikS Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér EirikS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 28 januar 2013 kl. 00:14
Ja, måtte spøke litt :)
Men selv syns jeg de er greie, men jeg sliper av litt på tungene for å få de medgjørlige.

Til toppen
oyvindarnoy Se rullemeny
Nykommer
Nykommer

Medlem siden: 30 oktober 2009
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér oyvindarnoy Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 29 januar 2013 kl. 21:15
Selv selger jeg en br 143 med 5 pols motor og passende lokaltrafikk vogner, epoke V. Selges samlet for 1000 :) . Samler kun diesel og epoke III og IV. Jeg burde vel kanskje lagt dette under "kjøp og salg".

Til toppen
Heine Pedersen Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norge
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Heine Pedersen Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 30 januar 2013 kl. 00:45
Jeg kjøper det. Smile

Send meg en melding med kontonummer og hva du skal ha i porto, så overfører jeg.

Mvh Heine
Til toppen
EirikS Se rullemeny
Veteran
Veteran

Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér EirikS Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 februar 2013 kl. 21:31
Da har jeg rota meg til å rydde litt i skuffene, og lagt ut litt til salgs.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.