MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Manuell bytte av tresville.

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
TeVe Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 08 desember 2005
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TeVe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Manuell bytte av tresville.
    Sendt: 22 april 2021 kl. 19:16
Det står respekt av denne jobben her.

Terje V.
Til toppen
DagfinRognstad Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 12 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér DagfinRognstad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 01 mai 2021 kl. 20:28
Dette var av de tingene jeg kunne stå og se på i min barndom, da far min og arbeidslaget hans "skifta slippert" på Dovrebanen, rett utenfor husveggen der jeg er født og oppvokst de første 10 årene av mitt liv.
Dagfinn Rognstad
Til toppen
TeVe Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 08 desember 2005
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér TeVe Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 02 mai 2021 kl. 18:13
Så det ved Bryn stajon rundt 1960. Den gang var det vognskifte der, et lite skifteområde med eget godshus, skyvelok EL5 opp brynsbakken på godssporet. Turen dit fra skolen var egentlig en omvei, men en klassekamrat og jeg var begge interessserte i tog og modelljernbane, så man la litt ekstra energi inn for hobby og interesse.

Terje V.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,031 sekunder.