Lynlim |
Post Reply ![]() |
Author | |
Frank B ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 03 oktober 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 oktober 2011 at 11:26 |
Hei
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
helleland ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heisann.
Hvilken type bruker du (merke) lim? Jeg har Loctite Super glue "precision, og den er "pang" så sitter den. Jeg bruker også pinsett på de værtse små deler! Ellers hjelper det med en kopp kaffe og en røyk før arbeid settes i gang... ![]() Ellers finnes det mye fine gjerder å få kjøpt fix ferdig. Lykke til videre! Stein |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
![]() |
|
Frank B ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 03 oktober 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 62 |
Hei og takker for svar
|
![]() |
|
helleland ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 31 mai 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 485 |
![]() Joda Alvalia hadde... Men har kontakten med Tor nå! ![]() Bestilt meg en trekkvogn (2aksla) og en MAN til delebil (hjul) nå! God helg! Stein |
|
Mvh
Stein Helleland ~ DIESEL ONLY, PLEASE ~ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |