Lokstall |
Post Reply |
Author | ||
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 juli 2005 at 14:34 |
|
Trenger en lokstall for et lok, som ser norsk ut. Helst 1950 - 1980. Vet noen om en slik modell?
|
||
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
||
erakt
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei Du kan prøve http://www.nmj.no, som selger Artitec bygninger, du går inn på sidene og velger Hovedmeny og så videre til Artitec. |
||
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute" |
||
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fant liksom ikke det jeg så etter der.... Bortsett fra en type. Tenkte litt mer.... sement jeg da....
|
||
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei! En lokomotivstall jeg synes ser norsk ut er den forlengst utgåtte Life Like #1345. Denne har "tre-struktur". Selv om den er utgått, er den ofte å finne på www.ebay.com . |
||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
Nå har det gått så vidt lang tid siden Geir postet sitt spørsmål her, at jeg går ut i fra at han har funnet en egnet lokomotivstall (hva ble det forressten?).
Grunnen til at jeg tar opp denne tråden igjen nå, er at den "forlengst utgåtte" lokomotivstallen fra Life-Like jeg refererer til lenger opp, nå ser ut til å bli tilgjengelig igjen i løpet av 2007. Denne gangen gjennom Heris" Juniorserie.
|
||
Med vennlig hilsen
||
Roger
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei!
På denne link er ett bilde av den omtalte lokstallen.
Jeg synes i hvertfall at dette byggesettet har potensiale for "fornorsking" (bortsett fra fargen).
|
||
Med vennlig hilsen
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |