Linker til sporplanprogrammer. |
Post Reply |
Author | |
Magne
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 februar 2005 at 10:53 |
Kanskje det burde være en linkeside til dataprogrammer som lager sporplaner på mjf.no? Kanskje en kort og så objektiv som mulig presentasjon av de forskjellige programmene også, styrker/svakheter, hva de kan/ikke kan osv. Jeg har bare vært aktiv på forumet i en mnd, og det har i den perioden kommet mange spørsmål om dette, fra meg selv inkludert. |
|
Magne
|
|
MagneH
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis du klarer litt tysk, så har MIBA en link-side: http://www.miba.de/download/index.htm Noen av disse har sikkert mulighet for engelske sider. |
|
mvh Magne H (ECoS II, Märklin C)
Bruk pengene mens du har dem. Når de er borte, er det for sent. |
|
Magne
Medlem i MJF Joined: 30 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 81 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, jeg har vært innom mange slike sider, og de er informative. Bakgrunnen for mitt innspill er at jeg har inntrykk av at mange spør om slike ting her på forumet og for at noen skal slippe å svare på de samme spørsmålene gang etter gang, evt. henvise til tråder der de har svart tenkte jeg på dette som en mulighet.
|
|
Magne
|
|
MagneH
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det finnes allerede en slik her: |
|
mvh Magne H (ECoS II, Märklin C)
Bruk pengene mens du har dem. Når de er borte, er det for sent. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Hmmm...... Synes denne linksiden virker nesten identisk med den som lå på www.mjf.no tidligere..... |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
... Var det egentlig disse linkene du tenkte på den 4 januar d.å. Terje Storjord når du skrev:
(Om reparerte linker på www.mjf.no)????? |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |