MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Lim for metall/plast
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Lim for metall/plast

Post Reply Post Reply
Author
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lim for metall/plast
    Posted: 21 desember 2010 at 22:55
Jeg har grepet i lommeboka og anskaffet en Bm 87 med koffert.  jeg har installert en decoden og studert innsiden av motorvogna.  Her er det klart at det må "saker og ting" til.  Vogna må få passasjerer og en fører.  preisere eller andre plast mennesker er allerede anskaffet og ligger i påvente av å få ta vogna i besittelse.  Desverre ser det ut til at det må foretas nokså hardhendt fotamputasjon på dem alle, og at klærne nok må brutalt fjernes med en fil slik at limet som skal feste dem til setet biter i annet enn de på malte klærne som sitter løst.  Så r spørsmålet, hvilket lim?  Antar at noe maling på setet bør fjernes også.
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 desember 2010 at 23:00

De figurene vil ikke få noen særlig belastning på seg så jeg trur nok ikke du trenger å gå så fryktelig grundig til verks.  En liten dråpe Aralditt eller annen epoxylim trur jeg vil fungere utmerket for denne jobben.

Modellhilsen

Claes
Back to Top
Kait View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kait Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2010 at 00:23
Jeg har brukt dette limet fra Woodland, det gjør det mulig å gjøre endringer siden.

Kai
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.