Lim for metall/plast |
Post Reply |
Author | |
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 desember 2010 at 22:55 |
Jeg har grepet i lommeboka og anskaffet en Bm 87 med koffert. jeg har installert en decoden og studert innsiden av motorvogna. Her er det klart at det må "saker og ting" til. Vogna må få passasjerer og en fører. preisere eller andre plast mennesker er allerede anskaffet og ligger i påvente av å få ta vogna i besittelse. Desverre ser det ut til at det må foretas nokså hardhendt fotamputasjon på dem alle, og at klærne nok må brutalt fjernes med en fil slik at limet som skal feste dem til setet biter i annet enn de på malte klærne som sitter løst. Så r spørsmålet, hvilket lim? Antar at noe maling på setet bør fjernes også.
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
De figurene vil ikke få noen særlig belastning på seg så jeg trur nok ikke du trenger å gå så fryktelig grundig til verks. En liten dråpe Aralditt eller annen epoxylim trur jeg vil fungere utmerket for denne jobben. |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Kait
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 202 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har brukt dette limet fra Woodland, det gjør det mulig å gjøre endringer siden.
Kai
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |