lengst mulig kørestrekning |
Post Reply |
Author | |
arildb
Viderekommen Joined: 12 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 september 2007 at 13:29 |
Hei alle flotte modeljernbaneentusiaster
Er det noen som vet om en måte å få lengst mulig strekning på minst mulig areal? Jada, vet, idiotspørsmål men likevel . Har nå fått meg nytt rom så det eg har gjort til nå er mer eller mindre bortkastet..... rommet er 3,8 meter ganger 2,5 meter. Bygger i H0 og bygger norsk. Har planer om å bygge Voss stasjon som hovedstasjon og vil ha en stasjon til som er litt størrelse på samt industri. Noen forslag til hva jeg må gjøre for å få lengst mulig strekning å køre og eventuellt hvordan jeg skal bygge rammeverket? Plater eller ramme? Høydeforskjeller og liknende? |
|
Ja, er ikke Mj gøy da
|
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Med den plassen du har til rådighet, kom jeg til å tenke på denne disskusjonstråden her. Har du lest den?
Hvis ja, hva synes du om en slik anleggsløsning? Er det noe slikt du ser etter, elelr skal det være "rundbane" med mulighet for kontinuerlig kjøring?
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
I denne tråden er det disskutert en anleggsløsning some krever litt større plass en din, men det kan tilpasses. -Den tillater i allefall kontinuerlig drift.
|
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |