MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Lekebutikker kan ha mye fint

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Lekebutikker kan ha mye fint
    Sendt: 23 april 2016 kl. 12:09
Lekebutikker kan ha mye fint i skala O og skala G. Alle vet at G skala også brukes til Playmobil men jeg tenker nå på de proffe. Slike ting som den under som er i eksakt 1:43 kjøpte jeg i dag. Denne kostet 1,95€ og er bedre og mye billigere enn de fra mj for siden har karosseri i metall og detaljer er det ingenting å utsette på og heler ikke prisen. 1,95euro.
Slike ting som dette sparer inn på utgifter. Se bildet som jeg tar som et eksempel som jeg kjøpte i dag og er skala 1:43:

Endret av HJM.models - 23 april 2016 kl. 12:23
HJM.models
Til toppen
HJM.models Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 16 august 2015
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér HJM.models Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 23 april 2016 kl. 12:26
I den samme butikken så jeg også masse dyr i en pose til noen få euro som ville passe perfekt i HO. Der var detheller ingenting å utsette på detaljer. Giraffer, elefanter etc, hvs man har et Zoo på banen.

Endret av HJM.models - 23 april 2016 kl. 12:27
HJM.models
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,063 sekunder.