La oss løfte i flokk - støtt MJWiki |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blir ikke mye av stoffet "vårt" litt sært for Wikipedia? Og mister vi ikke muligheter til å kategorisere og organisere innholdet på måter som er mer naturlig for "vårt" stoff enn det som er encyklopedisk riktig? Jeg har ikke noe i mot Wikipedia, men vi bør sjekke ut om Wikipedia eventuelt har noe imot oss
Den tekniske driftingen av MJwiki koster hverken mye tid eller penger, så den delen er ikke noe argument for å flytte et annet sted enn der wikien ligger i dag. Alt koker igrunnen ned til følelser, og hvor lang tid det skal ta for enkelte av oss å komme over hendelser som begynner å ligge flere år bak i tid. -TrulsS |
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det har du rett i, Truls, det må sjekkes og vurderes, det var vel sånne ting jeg lurte litt på da jeg ikke umiddelbart tente på Sveins forslag. Men jeg tror det er mulig å opprette tilpassede portaler der, vet egentlig ikke helt.
Siden MJ-wiki ligger der i dag er det jo en smal sak å bare begynne å bruke den, en eventuell "mj-portal" på Wikipedia kan komme en annen gang. Det er nok følelser innen i bildet her, ja ... |
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er dessverre der vi er. Hvordan kommer vi oss videre? De som bærer personlig nag etter forumstriden eller av andre grunner får se til å ordne opp med seg selv, eller fortsette kampen et annet sted enn her. MJFs næværende moderatorer var aktive deltakere i forumstriden. Det blir litt vanskelig å tro på MJFs gode hensikter når man fortsatt går knallhardt ut mot forummedlemmer som har avvikende meninger om striden. Jeg var skarp, kanskje ufin, da forumstriden pågikk som verst. Kan hende har jeg såret/krenket noen. Den/de som har noe uoppgjort, vær snill å maile meg privat. |
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |