Kveld i oljebyen |
Post Reply |
Author | |
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 august 2008 at 23:34 |
Kl. 21 ruller busslinje 1 fra Hundvåg inn ved siden av Breiadammen. Ut hopper en sortkledd tenåring med kameraet dinglende over skulderen. Er dette en utenlandsk spion som skal finne ut hva nordmenn klager over? Neida, bare en tog-gal tulling fra Østlandet!
Nattoget var på plass, men finn en feil! Litt detaljstudie av den edle damen Bm72 var det nok av Og med lysene vendt riktig vei kunne nattoget kjøre. Men den gale tenåringen var ikke å se noensteds. Vel, han var trøtt han også, og med siste nummer av Photography Monthly under armen var han fornøyd... |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
asbjotve
Medlem i MJF Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Finne en feil? hmm, kan det være at det øverste lyset på loket ikke er påslått? :P Ellers var det meget pene bilder :D
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
På det øverste bildet står lokomotivet parkert i en "jeg passer meg selv" stilling. Kjennetegn på dette er at speil er klappet inn, begge strømavtagerene er oppe og det vises rødt lys i begge ender.
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=eika] På det øverste bildet står lokomotivet parkert i en "jeg passer meg selv" stilling. Kjennetegn på dette er at speil er klappet inn, begge strømavtagerene er oppe og det vises rødt lys i begge ender.
[QUOTE] Hm, interessant... Hva er hensikten med slik "passe seg selv"-stilling? Edit: kode Edited by carlf - 21 august 2008 at 15:21 |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |