Krigen |
Post Reply |
Author | |
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 juli 2005 at 14:27 |
Hehe. Slutter ikke å mase jeg. Spm mitt er: Hva slags materiell hadde tyskerene på sporet her i norge? Brukte de mye norskt? Hadde de med spesielt materiell, som kanoner på vogn osv, til landet? Linker? Bøker? Something? |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
thomas snare
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Status: Offline Points: 46 |
Post Options
Thanks(0)
|
sto ganske mye om dette på norsk mj-forum. et søk der på feks krig og ta med søk på archived topic kan være nyttig. |
|
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Temaet har vært disskutert tidligere på denne linken. I den tråden finner du kanskje svar på noe av det du lurer på. |
|
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
GeirC
Medlem i MJF Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Post Options
Thanks(0)
|
Woah! Mer en hva jeg trodde.... Hmm... Ok, en drøm er født og en fremtid sikret. Trenger større plass i heimen, det er helt sikkert.
Får kaste ut kone og barn... |
|
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du kan ikke hive henne ut før du har giftet deg vel... Hva synes hun om din nye hobby forresten?
|
|
GeirC
Post Options
Thanks(0)
|
Hun synest det er trivelig. Hun er veldig intressert i modellmaling, og kommer til å trå til med landskap, hus o.l. når den tiden kommer. Selve togkjøringen flirer hun litt av, men hun er 100% bak meg og har gitt meg garasjen, hehe.
|
|
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Geir Du er heldig - pas godt på hende. Der går ikke mange af dem på dusinet. Mange modeljernbanefreaks ville ønske en hustru med samme tålmodighed.!!! Tillykke med brylluppet og held og lykke med din nye hobby. Mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
KnuT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Enig med Dan! Ta godt vare på henne!
Til lykke med brylluppet! Hilsen KnuT |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |