MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Kontakt-blink på LokPilot V.5.0?

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Kjell H. Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 02 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Kjell H. Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Kontakt-blink på LokPilot V.5.0?
    Sendt: 13 desember 2020 kl. 11:58
Jeg er på jakt etter blink i maskinrommet på sekundærsjaltede ellok (slik som El1 og El2)  for LokPilot V.5.0. (På svensk heter det "snelleblikstar"). Det eneste jeg har sett det på, er Brimalm Du2-lok.
Det er mulig under Aux. 6 på Zimo for de som har lyddekoder, men ikke på vanlige dekodere. Da kan man øke eller minske hyppigheten av slike blink, både justerbar ved separat øking og redusering av hastigheten. Jeg savner dette ved tidligere ellok.
Jeg kan selvfølgelig bruke Zimo lyddekoder, men det hadde vært greit å ha dette uten lyd og ESU-dekoder.
- Er ikke V.5.0 slik at det ikke er mulig? - Det dukker ikke opp på LokProgrammer verken for lyddekodere eller vanlige dekodere?  Er dette en "skjult fasilitet" som ikke står i bruksanvisningen?- Er ESU ikke avansert nok? Dette har vært på Zimo i flere år.
Til toppen
rosenblad Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 03 november 2004
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér rosenblad Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 13 desember 2020 kl. 16:55
For å være litt pirkete heter det snilleblixt. Smile
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.