MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kontakt-blink på LokPilot  V.5.0?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kontakt-blink på LokPilot V.5.0?

 Post Reply Post Reply
Author
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kontakt-blink på LokPilot V.5.0?
    Posted: 13 desember 2020 at 11:58
Jeg er på jakt etter blink i maskinrommet på sekundærsjaltede ellok (slik som El1 og El2)  for LokPilot V.5.0. (På svensk heter det "snelleblikstar"). Det eneste jeg har sett det på, er Brimalm Du2-lok.
Det er mulig under Aux. 6 på Zimo for de som har lyddekoder, men ikke på vanlige dekodere. Da kan man øke eller minske hyppigheten av slike blink, både justerbar ved separat øking og redusering av hastigheten. Jeg savner dette ved tidligere ellok.
Jeg kan selvfølgelig bruke Zimo lyddekoder, men det hadde vært greit å ha dette uten lyd og ESU-dekoder.
- Er ikke V.5.0 slik at det ikke er mulig? - Det dukker ikke opp på LokProgrammer verken for lyddekodere eller vanlige dekodere?  Er dette en "skjult fasilitet" som ikke står i bruksanvisningen?- Er ESU ikke avansert nok? Dette har vært på Zimo i flere år.
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 desember 2020 at 16:55
For å være litt pirkete heter det snilleblixt. Smile
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.