Kompressor |
Svar ![]() |
Forfatter | |
Anders M. ![]() Nykommer ![]() Medlem siden: 14 januar 2005 Land: Norway Status: Utlogget Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03 februar 2005 kl. 22:32 |
Coop har medlemstilbud på en kompressor m/dykkertpistol etc. akkurat nå. Jeg lurer på om kompressoren egner seg til airbrush-bruk - jeg er helt fersk på det området. Kompressoren er oljefri, 2 hk, 6 l tank, max 8 bar, 230 ltr/min, 1500W. Er det noen som har fagkunnskap her? Mvh. Anders |
|
![]() |
|
rosenblad ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Medlem siden: 03 november 2004 Land: Norway Status: Utlogget Points: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei! Den kan brukes, men den blir unødvendig stor og relativt uegnet. Sats heller på en av de små airbrush-kompressorene fra Clas Ohlson eller Biltema. Det finnes sikkert også andre. MVH, Tom |
|
![]() |
|
Dan Rasmussen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Medlem siden: 05 november 2004 Land: Denmark Status: Utlogget Points: 1123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei Anders Disse kompressorer som oftest kommer på tilbud, er forholdsvis støjende. Såfremt du skal benytte den indendøre, vil jeg ikke anbefale en sådan.
Jeg har i 3 år, brugt en lille airbrus kompressor fra Biltema, pris ca 600 -700 kr. Den fungerer fuldt tilfredsstillende og larmer ikke. Med modelbanehilsen Dan Rasmussen Endret av Dan Rasmussen |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
![]() |
Svar ![]() |
|
![]()
Tweet
|
Forum: | Forumtillatelser ![]() Du kan ikke opprette nye tråder i dette forumet Du kan ikke besvare innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine innlegg i dette forumet Du kan ikke redigere dine innlegg i dette forumet Du kan ikke opprette avstemminger i dette forumet Du kan ikke stemme i dette forumet |