Kompressor |
Post Reply |
Author | |
Anders M.
Nykommer Joined: 14 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 februar 2005 at 22:32 |
Coop har medlemstilbud på en kompressor m/dykkertpistol etc. akkurat nå. Jeg lurer på om kompressoren egner seg til airbrush-bruk - jeg er helt fersk på det området. Kompressoren er oljefri, 2 hk, 6 l tank, max 8 bar, 230 ltr/min, 1500W. Er det noen som har fagkunnskap her? Mvh. Anders |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Den kan brukes, men den blir unødvendig stor og relativt uegnet. Sats heller på en av de små airbrush-kompressorene fra Clas Ohlson eller Biltema. Det finnes sikkert også andre. MVH, Tom |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Anders Disse kompressorer som oftest kommer på tilbud, er forholdsvis støjende. Såfremt du skal benytte den indendøre, vil jeg ikke anbefale en sådan.
Jeg har i 3 år, brugt en lille airbrus kompressor fra Biltema, pris ca 600 -700 kr. Den fungerer fuldt tilfredsstillende og larmer ikke. Med modelbanehilsen Dan Rasmussen Edited by Dan Rasmussen |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |