Kato N-scale |
Post Reply |
Author | |
morsta
Viderekommen Joined: 23 juli 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 oktober 2015 at 16:34 |
Hei. Ser på E-bay at det er mange som selger Kato sine n-scale modeller. Er det noen som har handlet med noen på E-bay. Har dere noen erfaringer med dette. Hvis du bestiller fra Kina, Japan har de ofte fri frakt, men ser at hvis en skal bestille fra Usa og Uk blir ofte frakte veldig kostbar. Lite av dette å få kjøpt i Norge, men hvis noen som selger dette nytte eller brukt er jeg interessert. Er på jakt etter nyere tidsepoke, og helst hurtig tog.
Morsta |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ser dette er en gammel tråd, men svarer likevel. Jeg har handlet litt på Ebay, men ikke modeller, bare småtterier.
Du sier ikke hvilket land forbildene skal være fra, men hvis du vil ha Katos modeller finnes noe her http://www.modellbahnshop-lippe.com Du må regne 15 euro i frakt. |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kjøpte Kato n-track fra japan like før hjul. skinner, altså. Ikke lok eller vogner. Det tok ca ei uke å få det i posten.
EDIT: fra selgere på ebay Edited by einjen - 16 januar 2016 at 00:02 |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
bkv1
Veteran Joined: 19 desember 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 247 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er du fornøyd med Kato-skinnene? Er de fastmontert i et anlegg eller bygger du dem sammen og tar dem fra hverandre igjen ?
Hvordan stiller du sporvekslene? Dcc eller analogt/manuelt? |
|
Hilsen Bjørn
N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |