Kan jeg bruke Mobile station2 på skala O? |
Post Reply ![]() |
Author | |
HJM.models ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 februar 2016 at 17:09 |
Jeg har analog nå men ønsker meg digitalt. Da lurer jeg på om jeg kan bruke Mobile station2 på skala O. Og mototren på toget som jeg bruker er 12 volt men jeg ville tro at den trekker mer strøm enn en HO-dekoder kan gi for det er stor motor fysisk. Hva trenger jeg? Den må vel ha HO spenning, eller?
|
|
HJM.models
|
|
![]() |
|
Arne Lie ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De fleste dekoderprodusentene leverer dekodere for Større skalaer. Sjekk hjemmesidene til ESU eller Zimo f eks. Om mulig sjekk/mål strømtrekket i motoren din.
mvh
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
![]() |
|
HJM.models ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 16 august 2015 Status: Offline Points: 576 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har undersøkt MFX lokpilot type XL. Det jg ikke visste var om den kunne gå på HO spenning. Men jeg så også prisen, så da fortsetter jeg analogt for dette blir for dyrt.
|
|
HJM.models
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |