MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Jernbanevenner i Bodø m. omegn?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Jernbanevenner i Bodø m. omegn?

Post Reply Post Reply
Author
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Jernbanevenner i Bodø m. omegn?
    Posted: 21 april 2005 at 16:57
Hvor er dere?

Jeg ønsker å få kontakt med jernbaneintresserte mennesker her i Bodø. Hvis dere har MJ interesse i tillegg det et stort pluss. Jeg har veldig lyst til å kanskje dra igang en liten Mj/jernbaneklubb her i nord.

Send meg en mail!

Modellhilsen
Claes
Modellhilsen

Claes
Back to Top
Tore E B View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tore  E B Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 april 2005 at 20:38

21/4

Hallo Claes

Jeg kan gi deg et tips, nemlig min broder.

Han heter Pål Erik Bjerke , Bor i Skivika , Holtan 39 forøvrig.kjører Märklin og er 56 år.

Du treffer ham på telefon privat  75582936. og på mail

p.erb@online.no

Han har lenge snakket om å prøve å få kontakt i området, nettopp for å se om det er interesse for en klubb.

Hilsen Tore E Bjerke

Tore E B
Back to Top
hjp View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hjp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 april 2005 at 09:10

Flott Claes

Dette har jeg tenkt på lenge, hadde tenkt å kontakte deg uansett etter å ha lest alle dine innlegg på forumet. Send meg din mailadr og / eller tlf.nr så tar jeg kontakt når jeg kommer hjem

Back to Top
Pål Bjerke View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pål Bjerke Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2005 at 15:25

Hei Claes

Jeg skulle ha svart deg på dette, men jeg har dessverre ikke kommet så langt. Hørte foresten Truls fortalte at dere hadde et lite treff Var det vellykket?

Som broder"n skrev, dette er noe jeg har tenkt på lenge. men så startet jeg opp et eget lite firma og plutselig strakk ikke tiden til lenger. Det er ikke noe bedre enda, men etter hvert håper jeg det skal rette seg.

Kanskje kan vi begynne med at du nevner det som kom ut av møtet!

Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 juni 2005 at 15:53
Møte å møte fru Blom.
Jeg var hjemme hos Hans Jakob (sign HJP ovenfor). Jens Morten Kristiansen fra Fauske skulle komme men han fikk ikke bilen fra verkstedet i tide. Så om man kan kalle det for et møte vet jeg ikke. Vi fant vel ut at både jeg og Hans Jakob har intresse for Fremo og er intressert til å gjøre noe sammen. Dessverre har Hans Jakob nå dratt til Murmansk igjen og kommer ikke hjem før i Sept. Regner med at det blir treff da om vi andre ikke gjør noe i mellomtiden, hvilket egentlig ikke skal være noen hindring!
Modellhilsen

Claes
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.