Jeg skal lage hus selv i plastik i skala O |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 august 2015 at 23:38 |
Jeg har egen 3D printer og skal lage egne western hus til O-skala banen jeg skal bygge. Da trenger jeg ikke å tenke på hva andre syntes, feks om de liker dem, om de er lette å selge, pris etc, for de blir bare til meg selv på min egen bane og ikke for salg og da setter jeg grensen for kvalitet til at min printer kan printe ut. Det er jo smart da, når jeg har en 3D printer å lage fine plastikk westernhus og ørkenkaktuser etc selv når jeg har utstyr og en kilo plastikk koster bare ca 20€. Jeg liker O skala best. Når jeg setteR kravene fordi det er bare til meg selv så må jeg jo bruke 3D printeren min. Det koster ca 50€ å få printer ut den saloonen jeg holder på med nå hvis det skal gjøres av shapeways, men hvor mange O-skala hus for jeg for 1kg plastikk med egen 3D printer når jeg setter kravene? Den printeren jeg har er forresten ganske bra og får med masse detaljer. Men denne saloonen tar ca 18 timer å printe ut. Som dere sikkert skjønner skal jeg bygge Texas. Og en GP 38 på banen - mmmmm.
|
|
_marius
Veteran Joined: 20 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 265 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det virker som du glemmer hva du skrev i går og starter med blanke ark hver dag. Jeg syntes det er uinteressant med daglig påminnelse om hva planene er. Byggelogg med bilder av fremdriften er langt mer spennende.
|
|
Marius
|
|
el18
Viderekommen Joined: 08 oktober 2008 Location: Switzerland Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kanskje det kommer aldri bilder?
|
|
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
Noen er flink til å bygge, andre er flink til å prate. |
|
A matter of life and death
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |