MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Jeg kan ikke gjøre dette her. Les!

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Helgejohan3 Se rullemeny
Veteran
Veteran

Medlem siden: 20 november 2014
Land: Nederland
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (1) Thanks(1)   Sitér Helgejohan3 Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Jeg kan ikke gjøre dette her. Les!
    Sendt: 06 oktober 2015 kl. 22:55
Jeg har funnet ut at 3D-printeren min er møkk til HO men vanvittig rå på N-skala. N-skala er det overhodet ikke marked for i Norge så nå klapper jeg igjen munnen om salg og reklame for HJM.models. 
Nå skal jeg oppføre meg som et anminnlig medlem og ikke selge i norge når jeg ikke kan printe bra nok. Men for noen superdetaljer jeg får i N-skala...
I Nederland er N-skala populært og der er det marked for N-skala så farvel til hjm.models i Norge. Jeg selger fra nå av bare i Nederland så hva jeg lager og selger snakker jeg heretter ikke om på forumet. Det jeg derimot skal snakke om er egne prosjekter, som feks den O-skala vognen jeg lager med 3D-printeren min. Slike ting og bilder av framgang... Og høflige kommentarer i andres tråder også... 
Jeg ville bare si dette...
Mvh.
Designer
HJM.models
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.