Jeg har sett lyset |
Post Reply |
Author | |
Reidarerla
Nykommer Joined: 07 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 juni 2007 at 12:45 |
Etter jeg oppdaget dette forumet har en helt ny del av hobbyen åpnet seg for meg
Takk til alle dere som deler erfaringer her på forumet! Jeg har sett hvordan man får mer "liv" i togene ved å smusse dem ned, støpe detaljer eller lage dem av tynne tråder. For med så gode veivisere på hvordan man utfører oppgraderinger på togene så tar jeg skrittet fullt ut og setter igang. Kona synes det er hyggelig at jeg er mye oppe i stuen og ikke bare i kjellern, selv om jeg surfer på forumet så ser hun mer til meg. Å det er hun glad for hehe. Favoriter i internett explorer er nå full av hurtglinker til div. temaer her på forumet, ja den har blitt ganske uoversiktelig men det kan jeg leve med Selv har jeg bestilt airbrush, riktignok ikke den dyreste men til en hyggelig pris, samt pensler, messing- og piano tråder ++ Det jeg nå ikke har funnet er et tema på hvordan man støper og hvilke matrialer man bruker. RE |
|
Reidarerla
Nykommer Joined: 07 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
svarer mitt eget innlegg
Fant emnet som Morten H har laget om støping. http://forum.mjf.no//forum_posts.asp?TID=2414&PID=17009343 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |