Intermodellbau Dortmund - 16.-20. april 2008 |
Post Reply |
Author | |
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 november 2007 at 06:30 |
Jeg legger ut litt informasjon om en av vårens store messer i 2008.
Intermodellbau Dortmund 2008. Jeg har allerede bestilt mine flybilletter. Noen flere som skal nedover? |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er noen bilder fra mitt besøk på Intermodellbau 2008 i Dortmund.
Nå har ikke jeg vært på akkurat denne messa tidligere. Mange mente at det var færre utstillere blant MJ-produsentene i år og at det var færre og dårlige utstillingsanlegg. Likevel synes jeg at messa var ok, med mange små og store anlegg - både private småanlegg og store klubbanlegg - alle med mange fine detaljer. H0-anlegg med lange tog. Dette H0e-anlegget imponerte. 0-skala - Overføring fra normalspor til smalspor. Kjempestort diorama av Rhätische Bahn. Z-skala - her som smalspor Zm - 4,5 mm sporvidde. Her er noen bilder for dem som liker det stort. Denne kunne jeg godt tenkt meg - Brawa"s tyske E73. På messa var det selvfølgelig flere haller - faktisk 8 stk - og disse anleggsmaskinene imponerer. Til slutt et bilde av en Airbus A380 - det skal litt mot til å ta denne opp i lufta. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |