MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

FAQ FAQ  Søk i forum   Arrangement   Registrer ny bruker Registrer ny bruker  Logg inn Logg inn

Informasjon etter generalforsamling 2018

Svar Svar
Forfatter
  Tråd Søk Tråd Søk  Innstillinger for tråd Innstillinger for tråd
Arne Lie Se rullemeny
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Medlem siden: 09 september 2006
Land: Norway
Status: Utlogget
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Arne Lie Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Tråd: Informasjon etter generalforsamling 2018
    Sendt: 17 april 2018 kl. 08:21
Det er flere enn meg som av private årsaker ikke fikk mulighet til å delta ved generalforsamling og veterantogskjøring i Bergen sist helg. Bortsett fra at det har fremkommet i sosiale media at Morten Pelle Korsmo ikke lenger har noe verv vil jeg oppfordre det nye styret til å komme på banen asap:

- informasjon om nytt styre og redaksjon for mj-bladet
- synlighet ved deltakelse her i forumet
- generell respons

Ser frem til slik informasjon...

mvh

Arne Lie

Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 58år
Til toppen
Roger Se rullemeny
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Medlem siden: 02 november 2004
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Roger Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 17 april 2018 kl. 16:19
Hei!

Det har jo gått bare 3 dager siden Generalforsamlingen valgte nytt styre.
Jeg synes det er rimelig at de tillitsvalgte skal få holde ett konstituerende styremøte og fordele roller seg i mellom før man begynner å etterlyse informasjon på nett.

Videre meningsutveksling i denne sak hører hjemme i delforumet "Forum for MJF medlememr - foreningssaker, etc".

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Til toppen
Pelle Se rullemeny
Nettgruppen
Nettgruppen

Medlem siden: 08 april 2005
Innstillinger for innlegg Innstillinger for innlegg   Thanks (0) Thanks(0)   Sitér Pelle Sitér  SvarSvar Direkte Link til dette innlegget Sendt: 18 april 2018 kl. 09:49
Er enig med Roger. Info kommer sikkert så snart det nye styret har konstituert seg.

Jeg har påtatt meg å hjelpe til med MJ-bladet slik at det kommer ut, så jeg har en viss aktivitet selv om jeg ikke har noen verv. Når det er sagt, trenger vi fremdeles en fast redaksjon, så alle som vil kan bare å melde seg :-)
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Til toppen
 Svar Svar
  Del innlegg   

Forum: Forumtillatelser Se rullemeny

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.

Denne siden ble generert på 0,047 sekunder.