Hvordan bruke noen timer foran PC'en + NJK forum |
Post Reply |
Author | |
programmeringssporet
Veteran Joined: 12 desember 2013 Status: Offline Points: 405 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 august 2018 at 01:19 |
Hei,
Jeg har funnet en meget bra kanal på youtube, fra en lokomotivfører på Bergensbanen og Flåmsbanen. https://www.youtube.com/channel/UCj-Xm8j6WBgKY8OG7s9r2vQ På en av videonene er det spørsmål og svar om hvorfor det er isolerte seksjoner på Myrdal, hvor svaret er at kjørestrømmen på Flåmsbana ikke er synkronisert med Bergensbanen. Det har gått en diskusjon om dette på NJK forumet i tråden Kjosfossen kraftanlegg (som jeg ikke kan legge inn kommentarer på) i noen dager. Kanskje noen kan videreformidle denne informasjonen. Edited by programmeringssporet - 03 august 2018 at 01:22 |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
HVorfor kan du ikke legge inn kommentarer på NJKs forum? Det er ikke krav om medlemsskap, bare at man registrer seg som bruker. |
|
Svein S
|
|
programmeringssporet
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Det kunne jeg selvfølgelig ha gjort, men det er sjelden jeg har noe å bidra med der, og så er det litt vanskeligere å være anonym der, bl.a. fordi man da er mye nærmere den virkelige verden. Mange av de diskusjonene som jeg kunne bidratt med er litt for nærme jobben min - så da er det ofte bedre å ikke involvere meg i slike diskusjoner - som anonym Og nå ser jeg at noen har oppdatert NMJ forumet - så da er det greit for denne gang. Edited by programmeringssporet - 03 august 2018 at 15:44 |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
MJF forumet mener du vel. NMJ har ikke noe forum.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hva er så viktig med å være anonym? |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
programmeringssporet
Post Options
Thanks(0)
|
Hei,
Ja, jeg mente NJK forum ikke NMJ forum. Edited by programmeringssporet - 07 august 2018 at 10:25 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |