Hvor ble det av QXL ??? |
Post Reply |
Author | |
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 november 2005 at 01:03 |
Noen som vet hva som har skjedd med QXL -websidene deres har vært borte i tre-fire dager
Roger Abel |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
www.qxl.no fungerer helt fint hos meg...
Mvh Heine |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg antar at problemet skyldes selve nettleseren.
Jeg bruker for det meste Opera og den greier ikke siden til QXL om dagen. Internet Explorer og Mozilla Firefox takler sidene greit. Noen som vet tips vedr. innstillinger på nettleserne som kan hjelpe på probelemet |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg hadde det samme problemet for en tid tilbake. Sendte spørsmål til qxl og fikk følgende svar tilbake:
------------------------------------------------------------ ---------------------------- PAGE CANNOT BE DISPLAYED / SIDEN KAN IKKE VISES: ------------------------------------------------------------ ---------------------------- Når: Ved forsøk på å gå inn på f.eks. http://www.qxl.no Sjekk at det er denne adressen som er benyttet. Løsning1: Prøv å gå inn på www.tf1.fr Hvis samme melding der, er det sannsynligvis brukerens internettleverandør som har problemer mot Colt i Frankrike. Dette er et kjent problem for mange kunder av Telenor ADSL. Hvis man har dette problemet slå av ADSL modemet i 30 sekunder. Slå det på igen. Hvis ikke dette fungerer så bør brukeren ta kontakt Telenor Support. Løsning2: Gå til Internet Explorer, Tools, Internet Options, Security, Restricted sites. Klikk knappen "Sites..." for å sjekke om blokkering av qxl eller lignende adresser er definert. Løsning3: Tømme cache-minnet i nettleseren (Temporary Internet Files) : "Tools, Internet Options, Delete Files, Delete all offline content, OK.". Prøv deretter igjen i et nytt nettleservindu. Løsning 4: Restarte pc"en |
|
Modellhilsen
Claes |
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
.. og ennå er det noen som mener at "data er enkelt" ...
|
|
Bjørn Egil
|
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vel... Å gå inn på www.tf1.fr gikk fint....så da prøvde jeg løsning 2, 3 og 4...ingen endring. DA restarta jeg modemet og routeren... og QXL er oppe på min PC igjen Data er "A PIECE OF CAKE"....men denne kaka er litt vanskelig å svelge av og til Kunsten er å vite at Noen der ute sannsynligvis har hatt samme problemene før deg...og kjenner løsningen Tusen takk for hjelpen Roger Abel
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |