Hvis noen synes det kan være ampert.... |
Post Reply |
Author | |
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 januar 2005 at 01:46 |
Hvis noen synes det kan være amper stemning blant MJ-folk når det diskuteres, bør de ta en titt på denne:
http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=600 32 Tenk om noen her hadde fått tilsvarende respons på webloggene eller "byggebordet"-innleggene sine... |
|
Terje Storjord
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 344 |
Post Options
Thanks(0)
|
En usmusset Di3 f.eks ville være "tvers gjennom latterlig". Vi har et stykke igjen til de virkelig gode utskjellingene, ser jeg
Terje S |
|
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det er et stykke igjen! Men det er tydelig at bil er *litt* mer populært enn mj: Members: 9,853, Threads: 55,648, Posts: 573,561 (tatt fra forsida til Bilforum) |
|
rosenblad
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! For et språkbruk og personangrep! Ja det er noe av det verste jeg har sett skrevet noe sted! Dette gjør at min siste (lille) rest av respekt for bilfolket forsvinner. Det begynte faktisk på en treff blandt bilfolk for noen år siden. Jeg har aldri sett så mye fyll på et sted som i det biltreffet. Det er bare vi MJ-folk som har lov til å ta oss en øl mens vi kjører! MVH, Tom |
|
Øystein W
Viderekommen Joined: 02 november 2004 Location: Benin Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bevare-meg-vel! Seksårstrinnet i barnehagen får ikke gjort det bedre! Værste jeg har lest på lenge. |
|
ØW
|
|
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, ampert på bilforumet? Jo"a... men litt småguttaktig.
For de virkelig onde og hårreisende fornærmelsene bør man bevege seg inn på Usenet, også kjent som "News" - altså diskusjonsgruppene på internett, som ingen modererer. Legg merke til det. Ingen moderer dem. Likevel lever de i beste velgående. Og har gjort det i mange år. Vel har mye rart skjedd. Men de fins ennå! Tygg litt på denne her: "get the hell out of my face, NN! go find somebody else to pester with your depressingly moronic whining and disgusting obsequity. if you want my wholehearted approval for something you do, try suicide." Der ja! Den satt. Noen som ennå føler at folk har vært virkelig ufine på forumene? Til glede/gru for de som ikke helt fikser engelsk, lyder dette omlag sånn: "Ta til helvete og forsvinn, NN! Finn noen andre å plage med din deprimerende, tåpelige syting og frastøtende servilitet. Hvis du vil ha min helhjertede støtte for noe du gjør, prøv sjølmord.") mvh Henning L (Sitatet er av han hvis navn ikke må nevnes - for da kommer han og gjør det med deg, også. Tro meg, jeg vet! ) |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |