Hvilken modell er mest interessant? - Hector 241 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 desember 2009 at 19:54 |
I det siste har vi fått tre ulike produsenter til å lage Hector 241 i modell, produsentene er Roco, ACME og Marklin.
Jeg har selv sett på ACMEs pluss Roco`s modeller og syntes begge ser herlige ut! Har noen sett på Marklins verisjon og hvordan den ser ut detajlmessig?
Hvilket lok ser mest korrekt ut, om noen har studert dette? Hvordan er ACME`s kjøreegenskaper i vekselstrøm?
|
|
![]() |
|
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mærklin sin er en ganske simpel utgave såvidt jeg hukser, derfor den er billig... "Hobby" står det om den, og blant annet at strømavtakerne ikke er funksjonelle osv...
Selv har jeg ROCO"s modell, har kun positivt si om den.. |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Mr. Karlsen ![]() Veteran ![]() Joined: 07 januar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 122 |
Aha, jeg får egentlig sette opp alle tre på side og finne ut av hvilken som frister mest. =)
|
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Da må jeg jo bare hinte om at Rocos modell av 241.004 er den som Cargolink har leid inn og dermed går fast i Norge. . . . . . .
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Det har jeg lagt merke til for lenge siden, og bare det bidrar sterkt til lysten på å shoppe det loket. :P
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |