Hvilken lyd i gammeltysker? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 juli 2011 at 09:01 |
Hvilken lyddekoder bør jeg velge for Rocos gammeltysker for å få mest mulig korrekt lyd? Ser at NMJ har tilbud på Loksound v3.5 til damplok (2/4 syl), men på sidene til ESU finner jeg ingen referanse til BR57. Er det noen andre loktyper i lista deres som kan brukes i stedet?
Lurer også på om jeg kan bruke samme dekoder til 15f (blir kanskje litt for trangt?) og 26c (pluss evt 18c når den kommer). Evt er det noen som har forslag til en annen og bedre egnet dekoder vil jeg gjerne høre det . Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Svein
Om du ser på http://www.modellbahnstation.de/pdf/uhlenbrock/Neu2011.pdf vil du set at Uhlenbrock har en dekoder med lyd til BR57. Lykke til |
|
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nå er tysken min ganske rusten, men der fant jeg noe ja, og med NEM652-plugg attpåtil. Takk for tipset! Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |