Hurra for... |
Post Reply ![]() |
Author | |
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 desember 2010 at 19:40 |
Tore togbutikk
![]() Gratulerer!
![]() |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
MY1201 ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 08 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og Hans Hendriksen i samme klubb
![]() Btw, gratulerer Tore.
|
|
Magne H.L.
Norsk, dansk og det som er artig. |
|
![]() |
|
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Er det lov å vifte med Danebro og si "Tillykke med fødselsdagen
|
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Danebro? Hva er det?
Petter
|
|
![]() |
|
ses ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Det skal vel være Danebrog, som er navnet på det danske flagget. Men hvorfor dansk flagg her, vet jeg ikke.
|
|
Svein S
|
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Fordi Steen er dansk
![]() |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
traiNman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Min kone de siste 27 årene er også dansk. Hun har alltid kalt flagget for "Dannebrog".
Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Dannebrog
Lurte derfor på om det var noe annet han mente, var ikke klar over at han er dansk.
Petter
|
|
![]() |
|
Steen ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 60 |
Beklager de "store" stavefeil
Selvfølgelig skulle jeg ha sjekket dette innen jeg skrev den kjappe bursdagshilsen
- men ja, tolkningen er helt korrekt !
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |