Hornby |
Post Reply ![]() |
Author | |
GeirC ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 juli 2010 at 00:44 |
Hei alle sammen!
Jeg vurderer å starte opp med Engelsk jernbane, og har tittet på Hornby. I den sammenheng lurer jeg på om det finnes en norsk forhandler av Hornby, og også om Hornby kan kjøres med fks Roco DCC eller andre DCC produsenter. De har jo en egen DCC, men jeg vil jo helst bruke det jeg har. Håper noen vet litt om dette Geir |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
![]() |
|
Håvard H ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Neste torsdag kommer MJ-bladet i salg hos ledende hobbybutikker, om du ikke allerede har sett det.
Tror en som vurderer engelsk modelljernbane kan finne litt av interesse der! |
|
![]() |
|
rosenblad ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Hornby er et vanlig to-skinne likestrømssystem i likhet med Roco. De kan kjøres på Roco DCC uten problemer av noen slag. Det er hyggelig å se at det finnes fler som er "anglofile" i sine interesser her på forumet!
![]() |
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
![]() |
|
GeirC ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
Er det noen som selger Hornby i Norge? Jeg er ute etter spesifike lok samt noen vogner. Kan jo ta en tur til London, men det virker jo litt overkill.... :)
|
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
![]() |
|
AlvaliaMj ![]() Kommersielle aktører ![]() Joined: 08 juli 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 84 |
Kanskje vi kan hjelpe :)
Send oss en melding å si hva du ønsker...
Mvh
Alvalia
|
|
![]() |
|
rosenblad ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 294 |
Det går også fint å bestille direkte fra Hattons på http://www.ehattons.com/
Jeg har brukt dem i mange år og aldri hatt noe å klage på.
![]() |
|
---------------------------------
Roco Z21, British OO |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |