MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Hornby
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hornby

Post Reply Post Reply
Author
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hornby
    Posted: 10 juli 2010 at 00:44
Hei alle sammen!

Jeg vurderer å starte opp med Engelsk jernbane, og har tittet på Hornby. I den sammenheng lurer jeg på om det finnes en norsk forhandler av Hornby, og også om Hornby kan kjøres med fks Roco DCC eller andre DCC produsenter. De har jo en egen DCC, men jeg vil jo helst bruke det jeg har.

Håper noen vet litt om dette

Geir
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juli 2010 at 10:20
Neste torsdag kommer MJ-bladet i salg hos ledende hobbybutikker, om du ikke allerede har sett det.

Tror en som vurderer engelsk modelljernbane kan finne litt av interesse der!
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 juli 2010 at 10:32
Originally posted by GeirC GeirC wrote:

Hei alle sammen!

Jeg vurderer å starte opp med Engelsk jernbane, og har tittet på Hornby. I den sammenheng lurer jeg på om det finnes en norsk forhandler av Hornby, og også om Hornby kan kjøres med fks Roco DCC eller andre DCC produsenter. De har jo en egen DCC, men jeg vil jo helst bruke det jeg har.

Håper noen vet litt om dette

Geir

Hornby er et vanlig to-skinne likestrømssystem i likhet med Roco. De kan kjøres på Roco DCC uten problemer av noen slag. Det er hyggelig å se at det finnes fler som er "anglofile" i sine interesser her på forumet!Clap
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juli 2010 at 11:30
Er det noen som selger Hornby i Norge? Jeg er ute etter spesifike lok samt noen vogner. Kan jo ta en tur til London, men det virker jo litt overkill.... :)
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
AlvaliaMj View Drop Down
Kommersielle aktører
Kommersielle aktører

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AlvaliaMj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juli 2010 at 15:53
Kanskje vi kan hjelpe :)

Send oss en melding å si hva du ønsker...

Mvh
Alvalia
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juli 2010 at 16:05
Originally posted by GeirC GeirC wrote:

Er det noen som selger Hornby i Norge? Jeg er ute etter spesifike lok samt noen vogner. Kan jo ta en tur til London, men det virker jo litt overkill.... :)

Det går også fint å bestille direkte fra Hattons på http://www.ehattons.com/

Jeg har brukt dem i mange år og aldri hatt noe å klage på.Clap
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,032 seconds.